فردا در خصوص ساعت کاری ادارات و تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری می‌شود

نجاتی با اشاره به وضعیت ساعت کاری ادارات و تعطیلی مدارس شهرستان‌های اهواز، کارون و مسجدسیمان در روز (شنبه ۲۴ آبان) گفت: ساعت کاری ادارات این سه شهرستان فردا از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و مدارس نیز طبق اعلام قبلی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (جمعه 23 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و بانک‌های اهواز، مسجدسلیمان و کارون فردا (شنبه ۲۴ آبان) از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در خصوص ساعت کاری ادارات و بانک‌های این سه شهرستان فردا شنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیم گیری و اطلاعات لازم به مردم داده می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مدارس و مهدکودک ها در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان و کارون طبق اعلام قبلی فردا (شنبه ۲۴ آبان) تعطیل خواهد بود افزود: در خصوص تداوم یا توقف تعطیلی مدارس و مهدکودک‌های این سه شهرستان فردا در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیم‌گیری می‌شود و مراتب به اطلاع دانش‌آموزان و مردم عزیز این شهرستان‌ها خواهد رسید.

 

نجاتی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها فرایند آموزش حضوری اختیاری و یا آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد همچنان در دستور کار قرار دارد یاد آور شد: هر گونه تصمیمی از سوی ستاد استانی کرونا در خصوص تعطیلی مدارس به منزله توقف فرایند آموزش مجازی و در بستر شبکه شاد نیست.

 

کد خبر 992767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha