انتشار ۲۴ عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات اسوه/حفظ استانداردهای لازم در نشر کتب مذهبی

بابا محمدی از انتشار ۲۴ عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات اسوه خبر داد و گفت: قرآن نفیسی که هر جزء آن تذهیب متفاوتی دارد، بخشی از کتابهای منتشرشده از سوی این انتشارات است.

«ناصر بابا محمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از انتشار 24 عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد و گفت: این کتابها که در حوزه تفسیری و مذهبی منتشر شده اند، به زودی با مجوزهای رسمی به بازار نشر وارد می شوند.

 

مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این انتشارات در طول سالها فعالیت خود یک هزار عنوان کتاب قرآنی و مذهبی منتشر کرده است، گفت: انتشار قرآن های جدید با طرح و جلد چرم و قاب نفیس برای عرضه در داخل و خارج کشور و قرآن نفیسی که هر جزء آن تذهیب متفاوتی دارد، بخش دیگری از کتابهای منتشرشده از سوی این انتشارات است.

 

 وی گفت: اگر چه در سالهای گذشته به دلیل شرایط تحریم و گرانی کاغذ، صنعت چاپ و نشر وضعیت خوبی ندارد و ما تحرک و پویایی سابق در حوزه نشر را نداریم، اما سعی کرده ایم، همچنان استانداردهای خود را در نشر کتب مذهبی حفظ کنیم و خوشبختانه اتحادیه ناشران و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در این سالها حمایتهای قابل توجه ای از انتشارات اسوه در تامین کاغذ داشته اند.

 

مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه  به روز رسانی چاپخانه این انتشارات را یکی از رویکردهای در دست اقدام دانست و خاطر نشان کرد: با به روز رسانی چاپخانه انتشارات بنا داریم که تیژار کتابها را گسترس دهیم و علاوه بر عرضه کتاب در داخل کشور عرضه کتاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه را افزایش دهیم زیرا که محصولات و انتشارات اسوه در کشورهای دیگر نیز با استقبال بسیاری روبرو است.

 

بابا محمدی اضافه کرد: شرکت چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1369 در راستای اهداف این سازمان در نشر معارف اسلامی و قرآن کریم تاسیس و در سال 1373 چاپخانه بزرگ قرآن کریم در شهر مقدس قم زیر نظر این انتشارات شروع به کار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 992809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha