۴ هزار و ۴۱۷ شغل در اصناف خراسان جنوبی ایجاد شد

جویبان گفت: در هفت ماهه امسال، با صدور یک ‌هزار و ۷۶۷ پروانه صنفی، برای چهار هزار و ۴۱۷ نفر اشتغالزایی شد.

«الیاس جویبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در هفت ماهه امسال، یک‌هزار و 767 پروانه فعالیت شغلی صادر شده است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال 849 فقره پروانه توزیعی، 325 فقره پروانه تولیدی، 309 فقره پروانه خدمات فنی و 284 فقره پروانه خدماتی در استان صادر شده است، افزود: بیشترین  پروانه های صادر شده در حوزه اصناف استان از نوع توزیعی است.

 

جویبان تصریح کرد: از ابتدای سال، 19 انتخابات اتحادیه داشته ایم که تمامی آن ها با توجه به شرایط کرونایی در سطح استان، به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

 

وی از برگزاری 40 کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی در استان خبر داد و گفت: در استان 9 اتاق اصناف و دو نمایندگی اتاق اصناف داریم.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی 135 اتحادیه صنفی برای رسته های مختلف تعریف شده است، گفت: 33 هزار واحد صنفی در سطح استان فعال است.

 

جویبان در پایان خاطر نشان کرد:  در هفت ماهه امسال، با صدور یک‌هزار و 767 پروانه صنفی، برای چهار هزار و 417 نفر شغل ایجاد شده است.

 

کد خبر 992872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha