۱۷واحد صنفی متخلف در شهرستان دهلران پلمب شدند

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: در راستای کنترل قیمت ها و نظارت بر پروتکل های بهداشتی در شهرستان ۱۷واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 1700 واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در این راستا 17 واحد متخلف شناسایی و پرونده آن ها برای رسیدگی تشکیل شده است.

 

وی  تصریح کرد:  تعداد 12پرونده به ارزش 460 میلیون ریال برای این واحدهای متخلف  تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف اصناف شهرستان تشدید شده است.

 

وی یادآور شد: تاکنون 1700 نوبت بازرسی در قالب 21گشت با همکاری ادارات مرتبط از اصناف شهرستان صورت گرفته و  عدم فعالیت برخی صنوف به خاطر شرایط قرمز شهرستان  به اتحادیه های آنها ابلاغ شده است.

 

 مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

 

کد خبر 992878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha