کتاب «منتهی الآمال» برای فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) معرفی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: کتاب «منتهی الآمال» در قالب طرح «شنبه های کتاب» برای اعضا و فعالان این کانون معرفی شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتاب «منتهی الآمال» در قالب طرح «شنبه های کتاب» برای اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این کتاب ماندگار یکی از آثار حاج شیخ عباس قمی است که در زمینه سیره چهارده معصوم (ع) به زبان فارسی نگارش نشده است.

 

وی اظهار داشت: تاکنون این کتاب در زبان های مختلف برای نشر سیره چهارده معصوم (ع) منتشر شده است و یکی از منابع معتبر در روایات و گزارش های تاریخی در خصوص ائمه اطهار (ع) است.

 

روشنی صبح ادامه داد: این کتاب یکی از منابع معتبر برای فعالان کانون های مساجد در زمینه آشنایی با چهارده معصوم (ع) می تواند باشد که آشنایی با آن بسیار ضروری است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) بیان کرد: البته این کتاب تاکنون توسط انتشارات های معتبر کشور به طبع چاپ رسیده است و علاقمندان می توانند از کتابخانه مسجد این کانون کتاب را به امانت بگیرند.

 

روشنی صبح افزود: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و همزمان با هفته کتاب در کانون صورت گرفت و مورد استقبال کتاب دوستان این کانون قرار گرفت.

کد خبر 992894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha