کتاب «استغفار بهترین عبادت و برترین برکت» در قالب شنبه های کتاب معرفی شد

کیوانی گفت: کتاب «استغفار بهترین عبادت و برترین برکت» نوشته رسول نجات بخش در قالب شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «استغفار بهترین عبادت و برترین برکت» نوشته رسول نجات بخش در قالب شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: کتاب «استغفار بهترین عبادت و برترین برکت» نوشته رسول نجات بخش درباره استغفار، فوائد و شرایط آن به نگارش درآمده است.

 

وی ابراز کرد: این کتاب در سه فصل، سامان یافته که نویسنده در فصل اول ضمن برشمردن بعضی از گناهان، آثار و ثمرات فردی و اجتماعی آن‌ها را که حالت استغفار برطرف‌کننده آن است، بیان کرده و در فصل دوم به فوائد استغفار و در فصل سوم به کیفیت و شرایط استغفار پرداخته که در حقیقت اساسی‌ترین و مهم‌ترین بخش این نوشتار است.

 

کیوانی گفت: همچنین در ابتدای کتاب «استغفار بهترین عبادت و برترین برکت» ۷۰ استغفار از مولای متقیان، علی (ع) ترجمه و شرح داده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: در بخشی از این کتاب می‌خوانیم «استغفار اولین قدم بازگشت به خویش و آخرین قدم در سلوک الی‌الله و وصول به حق است. استغفار، اولین و آخرین گام خودسازی و بهترین دعا و برترین نیایش است».

 

کد خبر 992950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha