۱۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / ۴ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام گزارش شده است، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۴ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۱۹۶۶۷ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۷۲ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان شناسایی شده است  که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۴۸۸ نفر است.

 

وی با بیان اینکه  از ۴ مورد فوتی امروز، ۳ مورد مربوط به شهرستان ایلام و ۱ مورد ایوان بوده است، ابراز کرد: در حال حاضر ۳۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و  تحت مراقبت پزشکی و درمانی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه شهرستان ایلام، دره شهر، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه از نظر شیوع کرونا قرار دارند، گفت: شهرستان های آبدانان، دهلران و مهران در وضعیت قرمز و شهرستان های بدره، ملکشاهی و سیروان در وضعیت زرد از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

کریمیان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام  ۱۰۹ نفر، در شهرستان ایوان ۱۶ نفر، در شهرستان چرداول ۴ نفر، در شهرستان  آبدانان ۲۶ نفر، در شهرستان دهلران ۳ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۲ نفر، در شهرستان  مهران ۲  نفر، در شهرستان  بدره ۱ نفر و در شهرستان  چرداول ۴ نفر و در شهرستان  هلیلان نیز ۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف به ویژه استفاده از ماسک، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که از ترددهای غیرضرور خودداری، از هر گونه اجتماع پرهیز کرده  و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت مد نظر داشته باشند.

                                                    

کد خبر 993005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha