محدودیت های کرونایی تا پایان آبانماه در لرستان تمدید شد

ثمینی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان، گفت: برای کنترل این بیماری محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان لرستان تا پایان آبان ماه تمدید شده است.

«محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در ماه های اخیر آمار مبتلایان به بیماری کرونا استان لرستان سیر صعودی داشته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید برضرورت همراهی مردم جهت کنترل بیماری کرونا، افزود: در این راستا‍ محدودیت های کرونایی تا ۳۰ آبان ماه در استان لرستان تمدید شده است. 

 

وی افزود: از مردم در خواست می شود به استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه داشته و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند. 

 

ثمینی با اشاره به برگشتن روال عادی کار بانکهای سطح استان پس از یک هفته تعطیلی، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها و اماکن خدماتی بسیار مورد تاکید است.

 

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن شرایط حوزه کاری خود می توانند تا سقف ۵۰ درصد با دورکاری کارکنان، موافقت کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: کماکان مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات ممنوع است و مردم در صورت ضرورت  از طریق تماس تلفنی و سامانه های مربوطه و بصورت غیر حضوری می‌توانند پیگیر امورات خود باشند.

 

ثمینی اظهار کرد: فعالیت مغازه ها و پاساژها در مرکز استان و شهرستان بروجرد با تصمیم ستاد مدیریت کرونا از ساعت ۱۸ به بعد تعطیل خواهد بود.

 

کد خبر 993010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha