بویراحمد و کهگیلویه در شرایط فوق قرمز کرونایی قرار دارند

یزدان پناه ضمن تاکید بر اینکه وضعیت دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه بحرانی (فوق قرمز) است، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و حضور در مراسم ها از سوی مردم، در روزهای آینده شرایط بدتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (24 آبان) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت و اظهار کرد: هنوز در بحث مبتلایان از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه وضعیت دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه بحرانی (فوق قرمز) است، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و حضور در مراسم ها از سوی مردم، در روزهای آینده شرایط بدتر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه احتمال بحرانی شدن وضعیت در شهرستان بویراحمد و شهر دهدشت وجود دارد، ادامه داد: اگر تعداد بستری ها زیاد شد، باید تجهیزات لازم نیز پیش بینی شود.

 

یزدان پناه ضمن اشاره به اینکه کنترل آرامستان ها در روزهای پنجشنبه باید انجام شود و بسیج و هلال احمر نیز باید در این زمینه فعالیت کنند، گفت: در شرایطی که موارد کرونا زیاد باشد، مراکز بهزیستی و زندان‌ها و همچنین ردیابی هوشمند بیماران و افراد در قرنطینه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر توجه به نشست‌های خانوادگی در کنار مراسم های شادی و عزا، گفت: در مناطق گردشگری مانند تنگ گنجه ای و گناوه لری مسافرت ها زیاد بوده که باید توسط مرکز گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 993083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha