کسب عنوان استان برتر برای استان فارس در زمینه انجمن کتابخانه ها

رحیمی گفت: استان فارس در زمینه انجمن کتابخانه ها به عنوان استان برتر عنوان کرد که کار ارزشمندی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 24 آبان) در حاشیه مراسم افتتاحیه کتابخانه «شهدای مدافع سلامت» و فرهنگسرای «قرآن» صدرا، گفت: امروز یک مجموعه مذهبی و فرهنگی در شهر صدرا به بهره برداری رسید.

استاندار فارس با اشاره به اینکه روز به روز صدرا دارای تکامل بیشتری شود و با سرعت بیشتری قدم بردارد، تاکید کرد: فعالیت های خوبی در این 2 سه سال اخیر در صدرا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از 74 تاکنون حدود 25 سال می گذرد و اگر هر سال سه مدرسه درست شده بود امروز باید بیش از 60 مدرسه داشته باشیم اما چنین نشده است، افزود: در چند سال اخیر حداقل 2 سه فضای آموزشی و فرهنگی ایجاد شده که در زندگی افراد اثرگذار است.

رحیمی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای با نمایندگان برای ارتقا سیاسی این شهر در حال انعقاد است و وزارت کشور پس از مصوبه مجلس برنامه ریزی های خود را برای استقرار نماینده سیاسی، انجام خواهد داد، اظهار کرد: در زمینه حمل و نقل تلاش های خوبی شده و تعریض ورودی دوم در حال انجام است و جاده «سردار سلیمانی» (باجگاه) به همراه تقاطع غیرهمسطح، این شهر را از بن بست حارج می کند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه انجمن کتابخانه ها به عنوان استان برتر عنوان کرد که کار ارزشمندی شکل گرفته است، افزود: هماهنگی و همدلی موجود در میان سازمان ها باعث سرعت توسعه استان شده است که در صدرا هم این موضوع مشهود و ملموس است.

رحیمی اظهار کرد: در فضای مجازی هجمه هایی در خصوص صدرا علیه دولت انجام می دهند، که لازم است انصاف به خرج بدهند و خدمات را هم ببینند، هرچند ما معتقدیم که باید پروژه های بیشتری شکل گیرد.

کد خبر 993118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha