قهرمانان قرآنی در برنامه‌های پربیننده رسانه ملی معرفی شوند

بیابان پور با بیان اینکه فعالان و قهرمانان قرآنی باید در همه شبکه های رسانه ملی معرفی شوند گفت: این کار می‌تواند موجب آشنایی بیشتر مردم با قرآن شود.

«فاطمه بیابان پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان وی با تاکید بر  اینکه قهرمانان قرآنی در برنامه‌های پر بیننده صدا و سیما معرفی شود.
 

شرکت کننده  بخش حفظ کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قران کریم  با بیان اینکه از 12 سالگی حفظ قرآن را به صورت پراکنده آغاز کردم، اظهار داشت: تا 20 جزء قرآن را به صورت پراکنده حفظ کردم و پس از آن طی دو سال 10 جزء قرآن را نیز حفظ و ذر مجموع طی 5 سال حافظ قرآن شدم.


وی با بیان اینکه برادرم در این زمینه مشوقم بود و خود وی استاد قرآن است، ادامه داد: فرزندانم نیز به صورت خودجوش تمایل به حفظ قرآن دارند.


شرکت کننده بخش حفظ  کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با بیان اینکه صدا و سیما باید در زمینه قرآنی فعالیت داشته باشد، اضافه کرد: اینکه همه برنامه‌های قرآنی فقط برنامههای قرآنی را پخش کند کافی نیست و تنها مخاطب این شبکه فعالان حوزه قرآنی است.


وی اضافه کرد: ضروری است که در برنامه‌های پر بیننده قهرمانان قرآنی را دعوت کنند تا همه مردم با آنها نیز آشنا شوند.


بیابان پور با بیان اینکه کیفیت برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرونا مناسب بود، اظهار داشت: اما چنانچه برگزاری به صورت حضوری برگزار شود با اطمینان بیشتری داوری صورت می‌گیرد.

کد خبر 993128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha