ارائه آموزش های فرهنگ ترافیک در مدارس گلستان

گوهری راد از ارائه آموزش های فرهنگ ترافیک در مدارس استان گلستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی این آموزش ها از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

«احسان گوهری راد» با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در حوزه آموزش مسائل ایمنی و ترافیک جاده ای به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ سازی قوانین و گسترش مسائل گوناگون در سطح جامعه ظرفیت بسیار بالایی دارد که از جمله این مسائل آموزش الزامات و قوانین در حوزه ترافیک است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در گذشته در حوزه همیار پلیس و فرهنگ سازی بستن کمربند ایمنی و غیره با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی توسط آموزش و پرورش انجام شد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و شرایط خاصی که در کشور حاکم است آموزش و فرهنگ سازی مسائل گوناگون از جمله فرهنگ ترافیک از طریق شبکه اجتماعی شاد در حال انجام است.

 

گوهری راد اضافه کرد: همچنین در شرایط کرونایی کارگاه های آموزشی ویژه همیار پلیس، دعوت از کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و تربیتی از طریق شبکه شاد و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی برگزار می شود، در کنار این موارد تولید محتواهای آموزشی با موضوع حمل و نقل و ترافیک در گروه های مجازی مدارس در حال بارگذاری است تا خانواده ها در این زمینه آموزش های لازم را ببینند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش آموزی برای گسترش فرهنگ راهنمایی و رانندگی به دلیل شیوع برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: امید است با آموزش های ارائه شده از لحاظ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش ترافیک به استاندارد لازم برسیم.

 

کد خبر 993162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha