وضعیت کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است

یزدان پناه با بیان اینکه هم اکنون وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است، گفت: هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (۲۴ آبان) اظهار کرد: هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۵۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۶ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۳ هزار و ۶۱۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است، ادامه داد: هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی بوده که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود، گفت: اگر مداخله جدی انجام نشود، این ویروس مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

 

وی گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری است.

 

کد خبر 993165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha