۱۹۱ کردستانی در مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) شرکت کردند

کمال گرامیان گفت: ۱۹۱ کردستانی در مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) که به صورت پیامکی در استان برگزار شد، شرکت کردند.

کمال گرامیان مسوول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: مسابقه پیامکی قرآنی به مناسبت هفته وحدت در قالب ترجمه و مفهوم شناسی سوره محمد(ص) برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۹۱ کردستانی در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: مسابقه یاد شده به همت واحد امور قرآنی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور باعنوان «تفسیر سوره محمد» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ولادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند دلبندش حضرت امام صادق(ع) در فضای مجازی برگزار شد.

 

مسوول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به اهداف برگزاری این مسابقه پرداخت و عنوان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم و ایجاد شور قرآنی بین آحاد مردم از اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی بود.

 

گرامیان ملاک این مسابقه پیامکی را «تفسیر البیضاوی» (عبدالله بن عمر شیرازى شافعى بیضاوى)، دانست و یادآور شد: این مسابقه قرآنی در قالب مراسم قرعه کشی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

وی اعلام کرد: سؤالات مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) قبل از هفته وحدت در کانال مسابقات قرآنی و فرهنگی سراج (https://eitaa.com/serajmosabeghat) بارگذاری شد و شرکت‌کنندگان پاسخ‌های خود را به آیدی این کانال ارسال کردند.

 

گفتنی است؛ با بررسی جواب‌های ارسال شده و به قید قرعه ۲۰ نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه قرآنی سوره محمد(ص) انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

کد خبر 993184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha