پیام مدیر کل دفتر مطالعات به تسهیلگران، مربیان و اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی آغاز هفته کتاب را به تسهیلگران، مربیان و اعضای باشگاه‎‌های کتابخوانی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری به مناسبت آغاز هفته کتاب ضمن تبریک این هفته پیامی منتشر کرد. در متن این پیام آمده است:

 

«آغاز هفته کتاب بر همه فعالان و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه مربیان و تسهیلگران و اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی در سراسر کشور مبارک باد. برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از همه تسهیلگران و مربیانی که داوطلبانه در راه‌اندازی و مدیریت باشگاه‌های کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم.

 همان طور که استحضار دارید هفته کتاب از روز شنبه بیست و چهارم آبان ماه آغاز شده است و با توجه به رویکرد اصلی این هفته که بر مبنای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است، از همه تسهیلگران جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان دعوت می‌کنم با استفاده از ظرفیت‌های باشگاه‌ها به‌عنوان نهادهای مردمی فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و گستردگی آن‌ها در سراسر کشور اعم از شهری و روستایی با حفظ شرایط بهداشتی و با طراحی و اجرای برنامه‌ها خلاقانه در حوزه فضای مجازی، ضمن پویایی فعالیت‌های باشگاه‌ها همچون سال‌های گذشته نقش ماندگار و اثرگذاری در ترویج کتاب‌خوانی در هفته کتاب داشته باشند. در این دوره از اجرای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، تسهیلگران از همان ابتدای دوره‌های آموزشی تا آخرین مرحله گردآوری و تدوین گزارش‌های باشگاه‌ها نقش پررنگ‌تری را بر عهده‌دارند. به همین خاطر است که دبیرخانه جام باشگاه‌ها برنامه‌های جدیدی برای تقدیر از تسهیلگران و تلاش آن‌ها دارد. امید است که بتوانیم به فراخور این تلاش‌ها قدردان زحمات همه فعالان عرصه ترویج کتاب‌خوانی باشیم»

کد خبر 993209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha