اختصاص  ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهدای  دهلران

رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: ۲۰میلیارد ریال تجهیزات و وسایل پزشکی به این بیمارستان اختصاص یافته است.

«اردشیر احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: این اعتبار برای تامین دستگاه های پزشکی و بیمارستانی در شهرستان دهلران اختصاص یافته است که گامی مهم در جهت رفع نیازمندی های درمانی و پزشکی به خصوص در این شرایط سخت محسوب می شود.

 

وی افزود: با پیگیری های لازم و رایزنی با ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان و با عنایت ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد ۶ دستگاه ونتیلاتور( دستگاه تنفس مصنوعی)، یک دستگاه بای پپ،یک دستگاه ماشین بیهوشی، یک دستگاه سونوگرافی ثابت ،۲۵ عدد سیلندر اکسیژن ۵۰ لیتری، نصب تعداد ۲۰ عدد ماتومتر اکسیژن به این بیمارستان اختصاص یافته است.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، بخش ایزوله کرونا  از ظرفیت 24 تخت به 50 تخت افزایش یافته است.

 

احمدی افزود: با تلاش مجموعه همکاران ما در بیمارستان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان انجام می شود و تعداد  دو متخصص داخلی و ۶ نفر پرستار طرحی جذب شده است.

 

 رئیس بیمارستان شهدای دهلران یادآور شد: از ابتدای مهر ماه تاکنون ۱۲۰ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا بستری شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان با ماندن در منزل و رعایت پروتکل های بهداشتی هم به سلامت خود و هم به کادر درمان کمک کنند.

کد خبر 993221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha