لزوم تسریع در  آماده سازی محوطه دانشگاه آزاد اسلامی فومن

محسنی گفت: وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد فومن باید مشخص شود و در تکمیل احداث و آماده سازی محوطه و راه تردد افراد و خودروها تسریع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» صبح امروز(یکشنبه، 25آبان) در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی فومن اظهارکرد: امنیت پایدار، بهداشت، محیط زیست و آموزش چهار شاخص توسعه در جوامع مختلف است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه نقش دانشگاه برای توسعه جامعه مورد توجه است افزود: فضای ارائه و دریافت خدمات آموزشی بسیار حائز اهمیت است و باید در راستای گسترش آن گام برداشت تا با فراهم شدن بستر آموزش، همگان بهره بگیرند.

 

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان، به حفظ توازن برای میزان ورودی و خروجی در دانشگاه پرداخت و گفت: در صورت عدم رعایت این توازن، با مشکل انباشت فارغ التحصیلان مواجه خواهیم شد.

 

محسنی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، بستر توسعه آموزش در کشور فراهم و محقق شده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد فومن در برنامه‌های گوناگون به ویژه علمی و فرهنگی، مشارکت خوبی در شهرستان داشته است.

 

فرماندار فومن با اشاره به نقش این دانشگاه در توسعه دانش و ارتقای سطح تحصیلات دانشگاهی در شهرستان خاطرنشان کرد: فضای دانشگاه، فضایی علمی و فرهیخته است و مقام معظم رهبری نیز به کرسی‌های آزاداندیشی و فضای تضارب آراء اهمیت داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه در جامعه جایگاه ویژه‌ای دارد و استمرار فضای آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد باید مشخص شود و در تکمیل احداث و آماده سازی محوطه و راه تردد افراد و خودروها تسریع صورت گیرد.

 

گفتنی است، در این جلسه از زحمات دکتر گشتی، رییس رسابق این دانشگاه تقدیر و دکتر شعبانی رییس جدید این دانشگاه معارفه شد.

کد خبر 993296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha