لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف با مراکز بهداشت و درمان

یوسف باشی بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف با مراکز بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا باید ادارات با مرکز بهداشت همکاری کنند.

یوسف باشی فرماندار شهرستان سروآباد امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان کردستان اظهار کرد: : دستگاه‌های مختلف شهرستان با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و درمان شهرستان، نسبت به استقرار میز سلامت در ورودی ادارات و تعیین رابط سلامت، اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: ادارات باید وضعیت بهداشتی و سلامت مراجعین را حتی‌الامکان بررسی و کنترل کنند تا مانع گسترش ویروس کرونا شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به مراجعین منوط به استفاده از ماسک بوده و کلیه کارکنان و مراجعین به ادارات ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی می‌باشند

 

باشی فرماندار سروآباد همچنین بر لزوم حفظ آرامش شهروندان و جلوگیری از انتشار شایعات و اخبار نادرست تأکید کرد و فضای مملو از نشاط و امید را لازمه‌ی مدیریت و کنترل این بیماری دانست.

 

باشی عنوان کرد: در صورت عدم رعایت دقیق و مسئولانه ی پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت در زمینه ی فاصله گذاری اجتماعی، از سوی شهروندان، شرایط بحرانی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: برای کاهش تبعات این بیماری، بدون تردید به تلاش همه جانبه مسئولان و همکاری مردم، نیاز مبرم داریم، نقش ارزنده و اساسی روحانیون معزز، سازمان های مردم نهاد و گروه های مرجع بیش از پیش احساس می‌شود.

کد خبر 993309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha