توانمند سازی نسل جوان بستر بهبود وضعیت اشتغال است

رستمی آموزش های فنی و حرفه ای را بستر توانمند سازی نسل جوان دانست و افزود: توانمند شدن نسل جوان بستر بهبود اشتغال، تولید و اقتصاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « کاظم  رستمی» امروز(25 آبان) در جلسه تعاملی سپاه شهرستان کوهدشت با اداره فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت که با موضوع تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزشی برای بسیجیان برگزار شد،  اظهار داشت: دوره های آموزشی فنی و حرفه ای نقش مهمی در توانمند سازی نسل جوان و اشتغال این قشر دارد.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت افزود: مهارت آموزی نقش مهمی در تقویت اشتغال، تولید و اقتصاد جامعه دارد.

 

وی بیان کرد: در سیاست های کلی اشتغال، سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین در برنامه توسعه کشور بر تقویت و تمرکز مهارت آموزی افراد جامعه تاکید شده است.

 

رستمی آموزش های فنی و حرفه ای را بستر توانمند سازی نسل جوان دانست و افزود: توانمند شدن نسل جوان بستر بهبود اشتغال، تولید و اقتصاد جامعه است.

 

رییس فنی و حرفه ای کوهدشت هم در این جلسه با اشاره به  تاثیر شرایط کرونا بر برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، افزود: فعلا کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای به دلیل شرایط کرونا برگزار نمی شود.

 

میرزایی  با استقبال از علاقه بسیجیان برای حضور در کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای، اذعان داشت: با بهبود وضعیت موجود ناشی از بیماری کرونا، به تناسب علاقه بسیجیان کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در مراکز فنی و حرفه ای رایگان است، گفت: آموزشگاه های آزاد زیر مجموعه فنی و حرفه ای هم با لحاظ شدن تخفیف ویژه برای بسیجیان دوره های آموزشی برگزار خواهندکرد.

 

«علی آزادبخت» مسئول اشتغال و تسهیلگر ناحیه هم  در هم در این جلسه گفت: نیروهای بسیجی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شوند، از  تسهیلات اشتغالزایی بهره مند خواهند شد.

کد خبر 993313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha