«ملیوریسم» به نمایش درآمد

در نمایشگاه «ملیوریسم» آثار یلدا جمالی به نمایش درآمده، آثاری که هنرمند بــا مــوسیقی و رنــگ و قــطعات درخــشان آینه، بــرای ایجاد و انـتقال «فـضایی بهـتر» خـلق کرده است.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه آثار «یلدا جمالی» با عنوان «ملیوریسم» از جمعه 23 آبان در گالری شیرین برپا شده است و تا ۴ آذر ماه ادامه دارد. ملیوریسم دومین نمایشگاه انفرادی  این هنرمند است .

به گفته این هنرمند «ملیوریسم»  بـاوری اسـت بـه مـعنای «بهـبودگـرایی»، بـاور بـه تـوان نـامحـدود انـسان بـرای ایفای نـقش مـوثـر در بهـبود حـال و هـوای جــهان پیرامــونــش و اعــتقاد بــه اینکه جــهان تــمایل بــه پیشرفــت دارد و انــسان میتــوانــد در هــر شــرایطی بــه خــصوص شــرایط بحــرانی از جهــت مادی و معنوی،روحی و روانی و ... به بهبود آن کمک کند.

یلدا جمالی  در استیتمنت این نمایشگاه می گوید: «مجــموعــه پیش رو بــا مــوسیقی و رنــگ و قــطعات درخــشان آینه، بــرای ایجاد و انـتقال «فـضایی بهـتر» خـلق شـد. بـرای مـن که خـالـق آثـار بـودم در شـرایط نـامـطلوب فکری و فیزیکی، بـهانـه ای بـود بـرای ادامـه دادن و ایجاد فـضایی بهـتربـرای زنـدگی خـود و اطـرافیانـم و بـه همین مـنظور بـه نمایش گذاشته میشود. بــاور دارم که هــر یک از مــا میتــوانیم قــدمی مــثبت بــاشیم بــرای طی کردن مسیر تاریکی به نور و روشنایی.»

یلدا جـمالی مـتولـد ۱۳۶۵ شیراز، فـارغ‌التحصیل در رشـته‌ی گـرافیک از دانـشگاه عـلم و فـرهـنگ تهـران در مـقطع لیسانـس می‌بـاشـد. در کنار نــــقاشی او ســــابــــقه‌ی کیوریتوری چــــندین نــــمایشگاه را نیز بــــر عهــــده داشته‌است.

نمایشگاه نقاشی «ملیوریسم» از 23 آبان تا 4 آذر در گالری شیرین برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13 شماره 5 مراجعه کنند.

کد خبر 993315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha