برگزاری مراسم اختتامیه دومین همایش ملی کتاب سال بانوان

مراسم اختتامیه دومین همایش ملی کتاب سال بانوان با پیام حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا (ع) به صورت مجازی و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان صبح پنجشنبه ۲۹ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://ketabebanovan.ir در این مراسم حضور یابند.

 

در این مراسم، پیام تصویری حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع پخش می شود.

 

معرفی آثار برگزیده همایش و صاحبان آثار در حوزه علوم انسانی اسلامی و تجلیل از آثار برگزیده از دیگر برنامه های اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان است.

 

حمایت از آثار پژوهشی بانوان در حوزه انسانی و اسلامی و آثار پژوهشی برتر در عرصه زن و خانواده، شناسایی ظرفیت‌ها و تقویت توان پژوهشی بانوان و مراکز فعال در عرصه مطالعات زن و خانواده، گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم در بین بانوان طلبه و هدایت پژوهش‌ها به سمت نیازهای علمی حوزه، جامعه و نظام اسلامی با تاکید بر عرصه زن و خانواده از اهداف برگزاری این همایش است.

 

 گفتنی است، فراخوان دومین همایش کتاب سال بانوان شهریور ماه سال ۹۸ انجام شد و آثار منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نگاشته شده و رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دفاع شده است، به همایش ارسال شده است.

 

شیوع کووید ۱۹ و اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای کاهش میزان تجمعات، مراسم ها و جلسات هفته کتاب و کتابخوانی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می شود. در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت هموطنان مان اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان نیز به صورت مجازی برگزار می شود.


 

کد خبر 993321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha