تشکیل قرارگاه حافظان سلامت با محوریت مساجد در نایین

محسن مهدیزاده گفت: قرارگاه حافظان سلامت محله در شهرستان با محوریت ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت در مساجد و با الگوگیری از دفاع مقدس برای پیشگیری از کرونا، فعال شده است.

«محسن مهدیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین گفت: قرارگاه‌های حافظان سلامت محور با اسم با مسمای(سردار سلیمانی)، فعالیت خود را در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سطح تمامی محلات شهرستان به صورت مسجد محور و با استفاده از تمام دستگاههای شهرستان شروع کرده و تا پایان کار به فعالیت خود ادامه خواهند داد.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نایین اشاره ای به بیانات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کنترل و مهار ویروس کرونا کرد و گفت: امید داریم با تشکیل قرارگاه های حافظان سلامت، دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای مبارزه با ویروس کرونا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر روز شاهد کاهش ابتلا و فوتی در شهرستان باشیم.



وی ادامه داد: با وجود قرارگاه های حافظان سلامت محله، ظرفیتهای هر محله احصا خواهد شد، و با استفاده از ظریفتهای احصا شده، قدمهای خوبی برای رفع آسیبهای ناشی از کرونا برخواهیم داشت.



مهدیزاده در پایان خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا «سردار شهید سلیمانی» شهرستان مصون سازی محلات، کمک به سالمندان و بیماران کرونا، تهیه بسته های معیشتی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی ضروری در سطح محله، ثبت نام داوطلبین جهت کمک به کادر درمانی، فضاسازی و فرهنگ سازی، ایجاد روحیه امید و بالابردن سطح معنویت در سطح محلات، اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره و گسترده در سطح محلات برای اقناع افکار عمومی است.


 

کد خبر 993359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha