توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان بهار

حجت الاسلام زارعی گفت: تا کنون بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر ناشی از کرونا در شهرستان بهار توزیع شده است.

حجت الاسلام «علی اصغر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید بر برگزاری رزمایش مواسات در این ایام گفت: هم اکنون که کشور و شهر ما درگیر بیماری کرونا شده است و شغل تعداد زیادی از شهروندان ناشی از این ویروس آسیب دیده است، کمک های خیران مورد توجه است.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار افزود: در خانه ماندن موثرترین روش برای کنترل بیماری است، اما افرادی که شغلشان روزمزد و آزاد است، در این مسئله دچار مشکل شده اند.

 

وی در تشریح اهمیت جایگاه حوزه علمیه گفت: اگر حوزه علمیه مقداری تقویت شود باعث جذب اساتید خوب و روحانیون و سخنرانان قوی خواهد شد و در نتیجه طلبه های قوی پرورش داده و همین باعث تاثیر مثبت فرهنگی در جامعه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری در خصوص بودجه اختصاصی حوزه های علمیه گفت: حوزه علمیه نه سازمان است و نه اداره دولتی است لذا تحت نظر هیچ نهادی قرار نداشته و فاقد ردیف بودجه خاصی می باشد، لذا اتکاء حوزه مستقیماً به مردم بوده و خیلی از مردم از این موضوع اطلاع ندارند و تصورشان این است که حوزه‌های علمیه از هر لحاظ تامین هستند.

 

حجت الاسلام علی اصغر زارعی  همچنین از اهدای بیست درصد از حقوق کارکنان و اساتید این حوزه برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد و گفت: حقوق طلاب بسیار کم است ولی با همین حقوق کم یک ماه ۲۰ درصد از حقوق خود را برای کمک به نیازمندان کرونا اهدا کردند.

 

 

 

کد خبر 993378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha