اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی جمعیت هلال احمر فارس

رحیمی گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی جمعیت هلال احمر فارس با کمک خیران و ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر در استان به انجام می رسد و چهار هزار بسته هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان میان شهروندان آسیب دیده از کرونا در استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 25 آبان) در دومین مرحله استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر فارس گفت: با بحران کرونا و تعطیلی مشاغل و نقصان در مشکلات اقتصادی دچار مشکلاتی شدند.
استاندار فارس افزود: از ابتدا دولت و دستگاه های حاکمیتی برای انجام نهضت مواسات و همدلی پس از دستور مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به آسیب دیدگان کرونا به کار گرفتند.

 

وی اضافه کرد: با هماهنگی بین نهادها و انجمن های خیریه و نهادهای حمایتی مثل جمعیت هلال احمر، بهزیستی، بنیاد شهید، کمیته امداد و ... سعی بر کاهش قسمتی از این مشکلات شد و استان فارس نیز در این حوزه همواره فعال و پیگیر بوده است.

 

رحیمی اعلام کرد: تا کنون بیش از 500 میلیارد تومان کمک های انسان دوستانه خیران و نهادهای حمایتی بین مردم در قالب اقلام بهداشتی و غذایی توزیع شده است.
 

وی با اشاره به مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی جمعیت هلال احمر فارس گفت: امروز یک مرحله دیگر از این رزمایش با کمک خیران و ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر در استان به انجام می رسد و حدود چهار هزار بسته هر کدام به ارزش 400 هزار تومان میان شهروندان آسیب دیده از کرونا در استان فارس توزیع خواهد شد و با کمک خیران و نهادهای حمایتی این کمک ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 993475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha