معرفی کتاب «قصه های بهلول» در کانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه

پیرخندان از اجرای طرح ملی شنبه‌های کتاب و معرفی کتاب«قصه‌‌های بهلول» در کانون فرهنگی هنری انصار الزینب آستانه اشرفیه(س) خبر داد.

«مژگان پیرخندان» با اشاره به اجرای طرح ملی شنبه‌های کتاب در کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) روستای لب دریای آستانه اشرفیه به خبرنگار شبستان گفت: این طرح در قالب طرح ملی راهکار با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد همزمان با سراسر کشور در کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) روستای لب دریا اجرا می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه با بیان اینکه جهت اجرای طرح کارگروه محتوایی در کانون تشکیل شد افزود: در این کارگروه کتاب‌های پیشنهادی جهت مطالعه معرفی و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت به جمع‌بندی جهت معرفی یک کتاب برسیم.

 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح باید منجر به افزایش سرانه مطالعه در روستا شود تصریح کرد: جهت ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی که عاملی مهم در ارتقا فکری آنان است مقرر شد کتاب‌های حوزه کودک را به مخاطبان کودک خود معرفی کنیم.

 

پیرخندان با تاکید بر اینکه باید بیشتر بخوانیم و به کودکانمان نیز بیاموزیم که هیچ فعالیتی سودمندتر از کتابخوانی نیست تصریح کرد: این هفته کتاب «قصه‌های بهلول» در جلدهای مختلف، هر کتاب با داستان‌های کوتاه و آموزنده با گردآوری فریبا قاسم زاده به مخاطبان معرفی شد.

 

وی ادامه داد: معرفی و توزیع کتاب ویژه کودکان هر هفته در یکی از کوچه‌های محله برگزار می‌شود.

 

پیرخندان تاکید کرد: هفته گذشته نیز کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» از غلامرضا حیدری ابهری به مخاطبان کودک و نوجوان عضو کانون معرفی شد.

 

 

کد خبر 993500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha