انتخابات ۱۴۰۰ را با بهره گیری از تجارب مشابه در شرایط کرونایی برنامه ریزی می کنیم

عرف گفت: قطعاً باید این بیماری را هم به عنوان شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ دید و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می توانیم اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر جمال عرف یکشنبه (25 آبان) در شورای اداری استان کرمان و مراسم تودیع و معارفه استاندار با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: نوع برخورد شهید سلیمانی در جلسات مختلف طوری بود که آدم احساس می کرد سالیان سال وی را می شناسد و امیدواریم خدا به همه توفیق این را بدهد که راه همه شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب اسلامی و به ویژه شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

 

 

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: دلسوزی نسبت به انسجام و اتحاد داخلی و جلوگیری از شکاف؛ دغدغه و ویژگی شهید سلیمانی بود و خداوند اجر ایشان را با شهادت به دست شقی ترین افراد داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه جلسه تکریم از یک خدمتگزار{دکتر فدایی} و معرفی یک خدمتگزار دیگر{دکتر زینی وند} است، در خصوص شخصیت استاندار سابق، گفت: ایشان واقعاً یک انسان با ادب و با اخلاق بودند و در هیچ جلسه ای صدای بلند و بحثی از ایشان ندیدیم و بحث ها را با استدلال و آرامش دنبال می کردند و استاد تمام بودند.

 

عرف افزود: اصرار اواخر ایشان باعث شد این اتفاق بیفتد و بحث جایگزین مطرح شد که روی افراد مختلف بحث شد و یکی از کسانی که مد نظر بود دکتر زینی وند بود و ایشان ذهن فعال دارند کوشا و باانگیزه هستند و با این انتصاب حدود 15 سال سن مدیریت استان کاهش پیدا کرد و امیدواریم استاندار جدید همین مسیر را با سرعت و انگیزه بیشتر پیش ببرد.

 

 

وی اظهار کرد: دولت ماه های پایانی خود را پشت سر می گذارد و شاید مهمترین سیاست دولت این است که بتواند با آرامش فضایی ایجاد کند که امنیت مهیا شود و اقتصاد، امنیت و آرامش از اولویت های دولت است و باید با همین چهارچوب حرکت کرده و کار را دنبال کنیم.

 

 

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درگیر یکی از پاندمی هایی که این نسل به خود ندیده، هستیم که همه دنیا را درگیر کرده و فشار سنگینی روی مردم، مدیریت کشور، معیشت و بهداشت مردم وارد شده و در کنار آن فشار سنگین تحریم های ظالمانه و غیرقانونی است و شاید مهمترین رسالت و وظیفه دولت این است که بتواند این مرحله را به درستی و با سیاست گذاری دقیق پشت سر بگذارد و فضای آرامی برای انتخابات 1400 ایجاد کند.

 

 

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که انتخابات را با همان 4 رکن سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار کنیم و یک انتخابات امن با مشارکت قابل قبول و با حضور همه گروه ها و جناح هایی که در خانواده انقلاب اسلامی تعریف می شوند، داشته باشیم تا رقابت و مشارکت را افزایش دهد و انتخابات قابل قبولی داشته باشیم.

 

 

عرف اظهار کرد: قطعاً باید این بیماری را هم به عنوان شگفتی ساز برای انتخابات 1400 ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می توانیم اجرا کنیم.

 

وی افزود: ضمن تشکر از زحمات استاندار اسبق کرمان{دکتر فدایی} و امیدوارم استاندار جدید{زینی وند} بتوانند با انگیزه و سرعت بیشتر کار را پیش ببرند.

 

 

به گزارش شبستان؛ بعد از استعفای محمدجواد فدائی، با رأی هیئت وزیران علی زینی‌وند، معاون استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار جدید کرمان انتخاب و در این مراسم از خدمات دکتر فدایی استاندار سابق کرمان نیز تجلیل شد.

کد خبر 993539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha