شناسایی ۶۲۲مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی

جمالیان از شناسایی ۶۲۲مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، روزهای سختی را برای استان رقم می زندف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۳۸ فوتی و ۶۲۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۲۸ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۶۲۲مورد جدید در استان ۱۳۵نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند، ادامه داد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ۴۸۶مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

جمالیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متاسفانه در این مدت ۳۸ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، خاطر نشان کرد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس ۱۰۹۸ نفر می رسد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه هوا رو به سردی است و بسته شدن پنجره ها مشکل ساز خواهد بود، گفت: باید در فضاهای مسقف همچون ادارات، رستوران ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و غیره تهویه مناسب باشد و در غیر این صورت پنجره ها باز باشد.

کد خبر 993563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha