بیش از ۱۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنعتی معدنی و اصناف جنوب کرمان 

مسلم مروجی فرد گفت:  از تیر سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ مورد بازرسی ویژه کرونا از واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف جنوب کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسلم مروجی فرد» گفت: از تیر سال جاری تاکنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ مورد بازرسی ویژه کرونا از واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف جنوب کرمان انجام شده است.


 





رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: در راستای اجرای وظایف محوله به سازمان های صنعت، معدن و تجارت در خصوص بازرسی از واحدهای زیر مجموعه مبنی بر رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بنابراین به همت پرسنل این سازمان از ابتدای تیر بازرسی از این واحدها آغاز شد.


 

 

 





وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده، 400 واحد به دلیل تخلف بسیار پلمب شدند و در این میان، بیش از 3 هزار واحد تذکر شفاهی گرفته و بیش از یکهزار و 300 واحد نیز تذکر کتبی مبنی بر عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خصوص مبارزه با بیماری کووید 19 یا همان کرونا دریافت کردند.
 

 

 

 




مروجی فرد اظهار کرد: عمده تخلفات انجام شده مربوط به عدم رعایت فاصله 2 متری، عدم ایجاد امکانات ضدعفونی برای مشتریان، عدم وجود تهویه کافی و مداوم در محیط کار، ارائه خدمات به افراد بدون ماسک و عدم دریافت کد ثبت نام در سامانه سلامت است.







رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه از کلیه اصناف، واحدهای صنعتی و معدنی جنوب کرمان درخواست کرد به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران کلیه موارد مربوط به شیوه نامه های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا را رعایت کنند.

کد خبر 993564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha