گرمخانه منطقه ۵ شهرداری کرج ویژه افراد بی خانمان راه اندازی شد

نبیونی با اشاره به اهمیت افزایش گرمخانه ها در سطح کلانشهر کرج با توجه به افزایش جمعیت حاشیه نشین گفت: گرمخانه منطقه ۵ شهرداری کرج ویژه افراد بی خانمان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد نبیونی» طی نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای اسلامی کرج که یکشنبه ۲۵ آبان در تالارشهیدان نژادفلاح برگزار شد گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، گرمخانه منطقه ۵ شهرداری کرج بازگشایی می شود.

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج افزود: کلانشهر کرج نیازمند راه اندازی گرمخانه های بیشتر با توجه به جمعیت حاشیه نشین دارد.

 

وی متذکر شد: از دیگر مواردی که با توجه به آغاز فصل سرما و بارندگی باید رسیدگی لازم را نسبت به آن انجام داد، ایجاد رسوبگیر و آب بند در مسیر نهر دلمبر است که در این رابطه ضروری است شهرداری نسبت به تسریع پروژه شهید ناصربخت تا محل اتصال به بلوار خوارزمی اهتمام داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین فرآیند نصب و بهره برداری پل های عابر پیاده در مقابل مترو گلشهر و میدان حصارک از دیگر مواردی است که با توجه به فصل سرما و بارندگی باید نسبت به اتمام آن تعجیل کرد.

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج عنوان کرد: طرح توسعه پارک شهید ایران با توجه به کمبود سرانه فضای سبز منطقه حصارک و استفاده از تمامی پتانسیل های عمرانی و اجرایی شهرداری اهتمام داشت. 

 

کد خبر 993576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha