اجتماع عملیاتی ۱۴۰ مسئول محله قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران بزرگ برگزار شد

اجتماع عملیاتی ۱۴۰ مسئول محله قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران بزرگ در سالن همایش مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اجتماع عملیاتی ۱۴۰ مسئول محله قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران بزرگ در سالن همایش مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

 

دراین اجتماع که به منظور تشریح عملیات‌های مبارزه با انتشار ویروس منحوس برگزارشد، حجت الاسلام دانایی دبیرقرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از روند ارتباط با دستگاه ها ،نهادها ونشستهای گروه های مردمی که باهدف طراحی عملیات موج سوم مبارزه باکرونا برگزارگردیده ، ازمسئولین محلات جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران خواست تا برای لبیک به فرمان امام خامنه ای حفظه الله تعالی، باهمه ی ظرفیتهای خود به میدان بیایند.

 

در ادامه حاج عظیم ابراهیم پورفرمانده سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با برشمردن اهداف دشمن از ایجاد شرایط کنونی حضور مسئولین محلات را در عملیاتهای میدانی با برکت و اثرگذار دانست.

 

در بخش دیگری ازاین اجتماع آقای سعیدسعادتی معاون عملیات و مسئول اتاق وضعیت قرارگاه به تشریح عملیاتهای مورد نیاز و طراحی شده مدافعان سلامت پرداخت.

 

آقای دکتر میرزایی مسئول سلامت قرارگاه نیز از اهداف عملیاتهای سلامت محور گفت و به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ داد.

 

ارتباط تلفنی با حاج حسین یکتا و بیانات پدرشهید محمدحسین حدادیان از بخشهای ویژه این اجتماع بود که مورد توجه و عنایت عزیزان واقع شد.

 

در بخش پایانی نوجوان ذاکر اهل بیت عطاء سعادتی به روضه خوانی پرداخت.

 

گفتنی است از این پس و در آستانه آغاز عملیات محله محوری مدافعان سلامت تهران، دیدارهای میدانی مسئولین قرارگاه با نیروهای مخلص مردمی رنگ و بوی خاصی خواهد گرفت.

کد خبر 993686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha