برگزاری ۴ کارگاه آموزشی هفته کتاب به صورت مجازی در  فسا

فیروزی از برگزاری کارگاه های آموزشی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی در شهرستان فسا خبر داد.

«محمدحسین فیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی به شیوه مجازی همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در شهرستان فسا، گفت: این کارگاه های با حضور کارشناسان حوزه کتاب، کودک و خانواده برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، با اشاره به برگزاری کارگاه «والدین چگونه، بچه ها را به کتاب و کتابخوانی علاقمند کنند؟»، افزود: این کارگاه با حضور «محمدمهدی شب بویی»، کارشناس حوزه کودک و خانواده روز یک شنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۷ عصر برگزار شد.

 

وی «گشتی در دنیای تازه های کتاب-کودک و تربیت فرزند» را دیگر کارگاه آموزشی عنوان کرد که با حضور «محمدحسین فیروزی»، کارشناس حوزه کتاب از ساعت ۱۶ تا ۱۷ امروز دوشنبه دوشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود. 

 

 فیروزی ادامه داد: همچنین کارگاه دیگری با عنوان «تکنیک های برتر ورزش مغز برای تمرکز و یادگیری بالا در مطالعه و زندگی» روز برای روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه برنامه ریزی شده که در آن «محمد مهدی عباسی»، مدرس علوم ذهنی در آن به تکنیک های موثر برای تمکرز و یادگیری در مطالعه می پردازد.

 

وی اضافه کرد: این کارگاه نیز همچون دیگر کارگاه های هفته کتاب و کتابخوانی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۷ آبان به مدت یک ساعت برگزار می شود.


 

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا «لذت شعر و ادبیات در دوران کرونا» را آخرین کارگاه هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان برشمرد و که با تدریس «محمدحسین بهرامیان»، شاعر، نویسنده و استاد دانشگاه روز چهارشنبه ۲۸ آبان ساعت ۱۶ تا ۱۷ عصر برگزار می شود.

 

وی با دعوت از شهروندان فسا و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این کارگاه ها که به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: شهروندان می توانند برای بهره بردن از این کارگاه ها از طریق سایت https://www.skyroom.online/ch/farspl/fasapl پخش زنده این برنامه ها را مشاهده کنند.

 

فیروزی با اشاره به اینکه با وجود درگیری کشور به موضوع کرونا اما فعالیت های کتابخانه های عمومی تعطیل نشده است، تاکید کرد: تمام برنامه های اداره کتابخانه های عمومی به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

 

به گزارش شبستان، ۲۴ آبان تا ۳۰ آبان در تقویم کشور به عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نامگذاری شده است.
  

کد خبر 993697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha