رفع تصرف ۶ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام

مدیر امور اراضی استان ایلام از رفع تصرف ۶ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام خبر داد.

«یاسین علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بیش از ۶ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان ایلام از متصرفین اعاده و به چرخه تولید بازگشته است.

 

مدیر امور اراضی استان ایلام افزود: ۲۵ مورد بنا، ساختمان، کانکس، فنس کشی و دیوار کشی به مساحت ۶ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستاهای چشمه بید و چشمه کبود شهرستان ایلام رفع تصرف شد.

 

وی ادامه داد: زمین خواران در مزارع کشاورزی و باغات این مناطق به صورت غیرمجاز، ساخت و ساز و تغییر کاربری انجام داده بودند.

 

مدیر امور اراضی استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای تبصره ۲ قانون حفظ کاربری، با هماهنگی مرجع قضائی و حضور عوامل انتظامی شهرستان ایلام، جهاد کشاورزی و یگان حفاظت مدیریت امور اراضی استان،این بناها تخریب و به حالت اولیه بازگشت.

 

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۱، پل ارتباطی مردم با حفاظت امور اراضی است و از گزارشات مردم برای مبارزه قاطع با زمین‌خواران استقبال خواهیم کرد.

 

 

علی حسینی با هشدار به زمین خواران و کسانی که می خواهند زمین های کشاورزی و باغات استان را برای مطامع شخصی خود تخریب کنند هشدار داد، با حمایت دستگاه قضائی، بناهای غیرمجاز را در هرجای استان که باشند تخریب و به حالت اولیه باز می گردانیم.

کد خبر 993705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha