منتخب جشنواره تئاتر تک نفره بوکان معرفی شد

منصور احمدی گفت: از بین آثار ارائه شده ۸ اثر توانستند به نخستین دوره جشنواره تئاتر تک نفره شهرستان بوکان معرفی شوند.

«منصور احمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در مرحله نخست توسط اعضای هیئت داوران بازبینی شده و مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان افزود: در مرحله دوم آثار توسط هیئت بازبینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ۸ اثر برای اجرا و رقابت نهایی در این جشنواره انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این ماراتون در نهایت ۵ اثر با رای اکثریت هیات بازبینی و ۳ اثر نیز با رای اقلیت برای حضور در این جشنواره به صورت مشروط پذیرفته شدند.

 احمدی اضافه کرد: قبل از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره کارگاه آموزشی توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاهی برای شرکت کنندگان به صورت فشرده برگزار خواهد شد تا پروسه آموزشی این جشنواره نیز برگزار شود.

 گفتنی است، «مراحل رشد و نمو قورباغه» به کارگردانی آرمان خضر آقایی، «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» به کارگردانی  کاوه محمدزاده، «چهار و سی دقیقه» به کارگردانی شهروز حاجی حسن، «مرده‌شور»به کارگردانی هیمن سهرابی و «لیمان گه‌رین» به کارگردانی یوسف فتحی از جمله آثاری است که با اکثریت آرا پذیرفته شدند.

همچنین، علاوه بر این، شمس الاماله» به کارگردانی کامران قسیمی، «قلاده برای یک سگ مرده»  به کارگردانی سیروان قاسمی و «هشت متروی صادقیه» به کارگردانی گلاله رحمتی از جمله آثاری است که به صورت مشروط به جشنواره تک نفره راه پیدا کردند.

کد خبر 993737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha