کرونا، ۸۰ میلیارد تومان به  صنعت گردشگری خراسان جنوبی خسارت زد

رمضانی گفت: با شیوع بیماری کرونا، ۸۰ میلیارد تومان به صنعت گردشگری خراسان جنوبی خسارت وارد شد.

«حسن رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: با شیوع بیماری کرونا، 80 میلیارد تومان به صنعت گردشگری خراسان جنوبی خسارت وارد شد چراکه بیشتر واحدهای گردشگری تعطیل شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی، از پرداخت تسهیلات جدید برای واحد‌های گردشگری در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: تاکنون به واحد‌های گردشگری خسارت دیده در استان که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، حدود هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

رمضانی با اشاره به مصوبه جلسه سی و نهم ستاد ملی مدیریت کرونا، اظهارکرد: بر اساس این مصوبه بازپرداخت تسهیلات بانکی قبلی دریافت شده تا پایان سال ۱۳۹۹ امهال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی و هزینه آب، برق و گاز امسال و هزینه‌های مالیاتی سررسید امسال تا پایان سال جاری هم تمدید می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌ جنوبی از تمدید زمان ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه کارا تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

رمضانی با بیان اینکه ۳۰ پروژه برای تقویت بخش گردشگری استان خراسان جنوبی در حال احداث است، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 993830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha