۴۱ پروژه به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان به بهره برداری می رسد

سردار کرمی به خدمات بسیج در دستگیری از محرومان و پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج ۴۱ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان  به خدمات بسیج از ابتدای شکل گیری به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: امروز بسیج جهان اسلام در برابر استکبار جهانی شکل گرفته است.

 

سردار جهانبخش کرمی با بیان خدمات بسیج در خدمت به محرومان خاطرنشان کرد: در حوادث طبیعی بالاخص سیل اخیر، بسیج در مناطق سیل زده حاضر و به سیل زدگان امدادرسانی کرد.

 

وی از اجرای 1816 پروژه محرومیت زدایی به همت بسیج در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز 504 پروژه اجرایی توسط این نهاد در استان انجام شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه 192 پروژه غیرعمرانی توسط بسیج در استان انجام شده است، گفت: همزمان با هفته بسیج 41 پروژه در زنجان به بهره برداری می رسد.

 

کرمی به توزیع 220 هزار بسته معیشتی به ارزش 350 هزار تومان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج اشاره کرد و افزود: به همین منظور 150 سری جهیزیه کامل توسط بسیج در بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان به توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر و 50 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش مواسات اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بسیج 13 هزار و 500 نقطه را ضدعفونی کرده و سه میلیون ماسک توزیع کرده است.

 

وی به تشکیل 6 هزار حلقه صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج استان اشاره کرد و گفت: بسیج در طول ۵ سال گذشته ۱۵۰ هزار مترمربع مراکز عام‌المنفعه در استان زنجان احداث کرده است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان نقش گروه های جهادی در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: 985 گروه جهادی در استان زنجان فعالیت می کنند.

 

وی در خصوص کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز گفت: تا کنون ۱۴۲ هزار قطعه عکس،۴۷۹ ساعت مصاحبه و ۳۰ ساعت صوت از عملیات‌ها در استان جمع‌آوری شده است.

 

سردار کرمی گفت: در ایران برای کنترل بیماری کرونا و رزمایش کمک مومنانه  بدور از مسائل جناحی و سیاسی حول محور ولایت اقدامات برای خدمت به مردم انجام شد.

 

 

 

 

کد خبر 993842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha