برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار می شود

مظاهری با تاکید بر اینکه برنامه های هفته کتاب در چهارمحال و بختیاری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود گفت: طرح شنبه های کتاب مساجد، مهمترین برنامه رواق کتاب است که توسط کانون ها و کتابخانه های مساجد کشور اجرا می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همه برنامه های هفته کتاب در چهارمحال و بختیاری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مهمترین برنامه رواق کتاب، با رویکرد انتخاب کتاب، معرفی کتاب و انس با کتاب است که کانون ها و کتابخانه های مساجد در سراسر کشور اجرا می کنند.

 

وی ابراز کرد: در رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۹ با عنوان طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، رواق کتاب در ذیل این طرح ملی با محوریت ستاد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف رواق کتاب و برنامه های هفته کتاب سال ۱۳۹۹ کانون ها و کتابخانه های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب جهت بارگذاری و نشر در فضای مجازی توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد از اهم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شنبه های کتاب مساجد است.

 

کد خبر 993846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha