تخصصی شدن بسیج در اقشار مختلف یک دستاورد مهم و مؤثر است

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به انشعابات و تقسیماتی که در بسیج برای بهبود روند کار و تخصصی شدن شکل گرفته، تخصصی شدن بسیج در اقشار مختلف یک دستاورد مهم و مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ منصور ذوالعلی دوشنبه (26 آبان) در مراسم تجلیل و معارفه مسئول بسیج کارمندان استان کرمان گفت: در جلسه ای که به بهانه یکی از تغییرات پر خیر، برکت و مفیدی که در پیکره بسیج انجام می شود، امیدواریم باعث برکت هرچه روز افزون کار به خصوص در این قشر عظیم و بسیار پر اهمیت در ادارات کل و زیر مجموعه ها در سطح شهر باشد.

 

 

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در شرایط شیوع کرونا باید هرچه قدر می توانیم جلسات را مطابق با دستورالعمل های بهداشتی و در زمان کوتاه برگزار کنیم و امیدواریم خداوند متعال کمک کند و هرچه زودتر شاهد پیروزی جامعه بشری بر این بیماری باشیم و زندگی به روال عادی خود برگردد.

 

 

وی ادامه داد: بسیج همزاد انقلاب اسلامی و به عنوان موتور پیشران و پیش برنده اهداف و آرمان های بزرگی است که حضرت امام(ره) برای شکل گیری جامعه طیبه توحیدی اسلام در اقصی نقاط دنیا و فراگیر شدن آن بوده و هست و با توجه به انشعابات و تقسیماتی که در بسیج برای بهبود روند کار و تخصصی شدن کار شکل گرفته، تخصصی شدن بسیج در اقشار مختلف یک دستاورد مهم و مؤثر است.

 

 

سرهنگ ذوالعلی افزود: در بین اقشار مختلف قطعاً قشر بسیج کارمندی بسیار حائز اهمیت است و با توجه به کثرت ارباب رجوعی که به سیستم اداری کشور داریم؛ بیش از 200 هزار نفر در کرمان روزانه به ادارات استان مراجعه می کنند که بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی باید یک تابلو، منشأ و یک جلوه گاه خدمت رسانی و خدمت گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم باشد.

 

 

وی اظهار کرد: این تعداد مراجعه کننده قطعاً ما را متوجه مسئولیت شدید قشر بسیج ادارات و کارمندی در تکریم ارباب رجوع کرده و خدمت گذاری به مردم را بیشتر می کند و الگودهی که می تواند یک بسیجی کارمند در ادارات برای همکاران داشته باشد و همچنین بازدارندگی که باید در مقابل منکراتی که گاهی پیش می آید، وجود داشته باشد که همه این ها نشان دهنده عظمت کار قشر بسیج ادارات و کارمندی است.

 

 

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اصلاح سیستم اداری در راستای بهبود کار، روند انجام وظیفه و خدمت بیشتر به مردم و خروجی تمام برنامه های بسیج ادارات و کارکنان است و این ها اهمیت کار و نقش بسیج در امید دادن به مردم است و نگاه مثبت و همراهی که مردم باید به نظام، ارکان و مبانی که انقلاب اسلامی به واسطه آن تشکیل شده، داشته باشند لذا همه این ها توجه ویژه می طلبد.

 

 

وی ادامه داد: مطمئناً با توجه به حضور شما با روحیه بسیجی و مدیریت جهادی که سراغ داریم، راهگشای رفع تمام مشکلات است و امیدواریم خداوند متعال کمک کرده و به این توفیقات اضافه کند.

 

 

سرهنگ ذوالعلی افزود: در شرایط اخیر با توجه به همه کمبود منابع و امکانات در بحث های مختلف و شرایط دشمنی دشمنان و تحریم هایی که به طور ظالمانه وارد می شود و فشارهایی که بر روی مردم هست؛ هدف از تشکیل ادارات، ارگان و سازمان ها خدمت به مردم است و امیدواریم این توفیق استمرار داشته باشد.

 

 

سرهنگ بامری در این جلسه گفت: مکتب شهید سلیمانی سرلوحه کار بسیج کارمندان است و امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی خدمتگذاران خوبی برای مردم باشیم و وقتی رضایتمندی مردم از مجموعه ادارات دولتی بالا برود استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.

 

 

مسئول جدید سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در مکتب شهید سلیمانی به کارگیری افراد پاک دست و خدمتگذار به مردم در مسئولیت ها و همچنین مقابله با فساد و دوری از فساد و تجملات را شیوه خود قرار دادن که نکته بسیار مهمی بوده، تأکید شده است.

 

 

به گزارش شبستان؛ سرهنگ بامری به عنوان مسئول بسیج ادارات و کارکنان سپاه ثارالله استان معرفی و از خدمات سرهنگ حجت الله پاداش در بسیج کارمندی تجلیل شد؛ پاداش به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار ادامه فعالیت دارد.

کد خبر 993860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha