اطلاعات ۸۰ هزار بنگاه اقتصادی و واحد صنفی البرز در سامانه سمتاد ثبت شد

اعظمی با اعلام خبر راه اندازی سامانه اختصاصی دادگستری استان البرز با نام سمتاد گفت: اطلاعات ۸۰ هزار بنگاه اقتصادی و واحد صنفی البرز در سامانه سمتاد ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین اعظمی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی سامانه اختصاصی دادگستری استان البرز با نام سمتاد گفت: اطلاعات ۸۰ هزار بنگاه اقتصادی و واحد صنفی البرز در سامانه سمتاد ثبت شد.

 

دبیر شورای تحول قضائی دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه دسترسی قضات به این سامانه به زودی فراهم می شود افزود: این امر با هدف تحقق مأموریت دستگاه قضاء در راستای فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد و حمایت حقوقی و قضائی از فعالان تجاری و اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: رصد فضای کسب و کار همچنین ایجاد زمینه مطلوب به منظور فعالیت تولید کنندگان از محورهای اصلی شکل گیری این سامانه است که این امر در جهت پیاده سازی سیاست ها و راهبردهای قوه قضائیه انجام می شود.

 

اعظمی خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به پرونده های اقتصادی خروجی سامانه سمتاد از طرف کارشناسان اقتصادی دادگستری مورد رصد و تحلیل قرار می گیرد و برمبنای آن تصمیم گیری های نهایی در شورای مشورتی اقتصادی دادگستری استان مطرح می گردد.

 

 

کد خبر 993861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha