اجرای طرح ثبت نام رایگان کتابخانه موسسه قرآنی «الهادی (ع)» در هفته کتاب

عزیزی نیا گفت: عضویت در کتابخانه «نورالهدی» موسسه قرآنی «الهادی (ع)» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی رایگان است.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: موسسه قرآنی «الهادی (ع)» از بخش های مختلفی تشکیل شده که قرآن آموزان به جز حفظ قرآن کریم در این موسسه از برنامه ها و امکانات دیگری نیز بهره مند می شوند.

 

مدیر موسسه قرآنی «الهادی (ع)» با اشاره به فعالیت کتابخانه «نورالهدی» در این موسسه، افزود: برخورداری از کتاب های متنوع و همچنین برنامه های مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های کتابخانه «نورالهدی» است که در طول سال برای قرآن آموزان و حافظان کلام نور انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به عضویت رایگان قرآن آموزان کرده است، عنوان کرد: نام نویسی از متقاضیان عضویت در کتابخانه «نورالهدی» از شنبه 24 آبان آغاز شده و تا دوشنبه 26 آبان ادامه دارد.

 

عزیزی نیا با اشاره به اینکه معرفی کتاب به قرآن آموزان از جمله فعالیت های این کتابخانه است، خاطرنشان کرد: فعالیت این کتابخانه در ایام کرونایی به شیوه مجازی انجام می شود.

 

مدیر موسسه قرآنی «الهادی (ع)» با دعوت از اعضای این موسسه و قرآن آموزان جهت عضویت در کتابخانه «نورالهدی» گفت: مطالعه کتاب نه تنها تاثیر مثبتی بر روی انسان می گذارد بلکه در زمینه های مختلف سبب پیشرفت و تعالی جامعه می شود.

کد خبر 993866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha