اجرای مسابقات و طرح های فرهنگی متنوع به مناسبت ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظيم(ع)

در ايام ولادت حضرت عبدالعظيم(ع)،مسابقات فرهنگی «حکمت نامه»، «ثواب زیارت» و طرح «به شكرانه كريم» و «حفظ پيام امام رضا(ع)» برگزار می گردد كه به قيد قرعه به شركت كنندگان هدايای متبركی اهداء خواهد شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،در ايام ولادت حضرت عبدالعظيم عليه السلام، مسابقات فرهنگی «حکمت نامه»، «ثواب زیارت» و طرح «به شكرانه كريم» و «حفظ پيام امام رضا(ع)» برگزار میگردد كه به قيد قرعه به شركت كنندگان هدايای متبركی اهداء خواهد شد.

 

 شرايط شرکت در اين مسابقات و طرح های فرهنگی به شرح ذيل است:

 

* مسابقات فرهنگی «حکمت نامه» از كتاب حكمت نامه حضرت عبدالعظيم عليه السّلام و  «ثواب زیارت» از زیارتنامه آن حضرت در کتاب مفاتیح الجنان از تاریخ 27 آبان ماه تا 25 آذر ماه بصورت مجازی:


علاقه مندان می توانند برای دریافت و ارسال پاسخنامه، به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی در ایتا، سروش و اينستاگرام با نشانى FaAbdulazim مراجعه نمایند.

 

* طرح به شكرانه كريم (تلاوت هزاران ختم قرآن كريم هدیه به حضرت عبدالعظيم عليه السّلام):


علاقمندان به شركت در اين طرح فرهنگي ، لازم است تعداد اجزاء درخواستي خود جهت تلاوت را از 27 آبان ماه تا 3 آذرماه، به سامانه پيامكي 51220000 ارسال و شماره اجزاء ارسالی از طريق سامانه را تلاوت و به حضرت عبدالعظيم عليه السّلام هديه نمايند.

 

* طرح حفظ پيام امام رضا عليه السّلام:


علاقمندان به شركت در اين طرح فرهنگي، پس از حفظ نمودن متن فارسي وعربي پيام امام رضا عليه السّلام به حضرت عبدالعظيم عليه السّلام، از 27 آبان ماه تا 3 آذرماه با مراجعه حضوری به اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارائه محفوظات خود، به قيد قرعه هدايای متبرك را دريافت نمايند.

 

کد خبر 993868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha