اعلام فراخوان آستان حضرت شاهچراغ (ع) برای طراحی زیبا سازی دیواره ورودی در محل «باب الرضا (ع)»

صحراییان گفت: آستان حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) برای طراحی المان شهری و زیبا سازی دیواره ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در محل «باب الرضا (ع)» فراخوان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا صحراییان»، امروز (دوشنبه 26 آبان) از فراخوان طراحی المان شهری و زیبا سازی دیواره ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و به خبرنگاران گفت: آستان حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در نظر دارد با هدف اعتلای سیمای بصری و زیباسازی ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در محل «باب الرضا (ع)»، المان و نمادی در سان و مرتبط با فضای این حرم طهر و منطبق با معماری اصیل ایرانی-اسلامی و اقلیم منطقه به همراه طرح دیواره موجود آن طراحی و با همکاری شهرداری شیراز اجرا کند.

معاون عمران و توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: بنابراین از تمامی معماران، هنرمندان و علاقمندان حقیقی و حقوقی برای شرکت در این فراخوان دعوت می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل و دریافت فرم های ثبت نام به آدرس www.shahcheragh.ir و یا معاونت توسعه و عمران آستان مقدس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراجعه کنند.

صحراییان اعلام کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 آذر است و تمامی طرح های پیشنهادی به همراه جزئیات اجرایی باید تا این تاریخ به دبیرخانه فراخوان و ایمیل elrman.shahcheragh@gmail.com ارسال شود.

وی ادامه داد: شماره تلفن 0713232124 نیز شماره دبیرخانه فراخوان است و حقوق مادی و معنوی طرح برای طراح محفوظ بوده و به سه طرح برتر و برگزیده توسط تولیت آستان مقدس و نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز طی مراسمی باشکوه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

معاون عمران و توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید کرد: در انتخاب طرح، هزینه و سهولت اجرا امتیاز محسوب می شود و طرح ها توسط هیئت داوران مجرب و صاحب نام داوری خواهد شد و همچنین معماری بافت پیرامونی، اقلیم، ماهیت حرمین شرفین و ماندگاری و استحکام آن نیز باید مورد نظر قرار گرفته و هر فرد تنها یک طرح طراحی و ارسال کند.

کد خبر 993893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha