میز خدمت در مناطق محروم راه اندازی می شود

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار و متخصصین از راه اندازی میز خدمت جهادی با حضور مدیران کل در حاشیه شهر و مناطق محروم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الله پاداش یکشنبه(۲۶ آبان) در معارفه مسئول بسیج کارمندان استان؛ به ارائه گزارشی اجمالی از دوره فعالیت خود پرداخت و گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا کارهای مختلفی با موضوعات مختلف در دستور کار قرار گرفت و با نگاه استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در راستای خدمت بهتر به مردم گام برداشتیم.

 



جانشین فرماندهی سپاه ثارالله در بسیج اقشار و متخصصین و مسئول سابق بسیج کارمندان استان با اشاره به گام دوم انقلاب و کمک های مومنانه و تصریح به اینکه با توجه به شرایط حاکم، به دنبال جاری و ساری کردن کمک های مومنانه هستیم؛ اظهارکرد:  الحق و انصاف همه ادارات پای کار آمدند.

 


وی با بیان اینکه در بسیج ادارات و کارمندان به دنبال تحقق برنامه های محوری از جمله حجاب و عفاف، نماز، تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و مبارزه با فساد هستیم؛ از راه اندازی میز خدمت جهادی با حضور مدیران کل در حاشیه شهر و مناطق محروم خبرداد و گفت: پایه اصلی بسیج اقشار، بسیج کارمندان است و ظرفیت خوبی برای هم بوده و می توان هم افزایی در خدمت بهتر به مردم داشت.

 



جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار تاکید کرد: ستاد تخصصی اقشار در واقع هم افزا کردن اقشار مختلف را در دستورکار دارد تا به نوعی یک بازوی توانمند و اجرایی برای مدیران ادارات و کل باشد تا خدمت بهتری به مردم داشته باشیم.
 

 


وی با اشاره به ۱۷ اداره کل که در راستای نصب المان شهید سلیمانی در مقابل درب اصلی اقدام کردند ادامه داد: ادارات اگر نیاز به منابع دارند اعلام کنند تا از طریق استاندار پیگیری کنیم.

 

پاداش برخی از برنامه های بسیج ادارات و کارمندان را در هفته بسیج را غبار روبی قبور مطهر شهدا، اهدای خون، راه اندازی میز خدمت در شهرک صنعتی خضرا بدلیل مشکلات عدیده کارگران، سرکشی از خانواده معظم شهدا و....عنوان کرد.

کد خبر 993900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha