همکاری هلال احمر برای استقرار امکانات پزشکی در استان ایلام

رئیس جمعیت داوطلب هلال احمر کشور از همکاری هلال احمر برای استقرار امکانات پزشکی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نصیری»، ظهر امروز دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، اظهار کرد: از ظرفیت و توان نیروهای داوطلب این سازمان و بسیج کردن آنان برای خدمات دهی به بیماران از جمله تغذیه و مراقبت از بیماران و...کمک کار دانشگاه علوم پزشکی ایلام استفاده می شود.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه خدمات دهی به بیماران اظهار داشت: در این شرایط سخت قطعاً ما در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به بیماران خواهیم بود و آن را برای خود افتخار می دانیم.

 

نصیری عنوان کرد: برای حمایت از حوزه سلامت استان ایلام، بخشی از امکانات و تجهیزات بیمارستانی و درمانی استان خوزستان را به ایلام انتقال خواهیم داد و در ادامه نیز از سایر استان‌ها هم دستگاه ها و تجهیزاتی به این استان گسیل خواهیم داشت.

 

 رئیس جمعیت داوطلب هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پرسنلی که از سوی هلال احمر در حوزه سلامت استان به دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهند کرد باید دوره‌های آموزشی و کوتاه مدت مربوطه را فرا گیرند تا بتوانند از این آموزش ها برای خدمت به بیماران استفاده کنند.

کد خبر 993906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha