بخشی از روند بازآفرینی، کار اجتماعی و تعامل با مردم است

نوروزی با اشاره به اینکه تدوین برنامه توسعه محله و طی کردن مراحل قانونی آن موجب زمان‌بر شدن می‌شود، گفت:بخشی از بازآفرینی، کار اجتماعی و تعامل با مردم است؛ بخش دیگر نیز به فعالیت‌های اجرایی و عمرانی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» امروز(۲۶ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیر کارگروه بازآفرینی و توانمندسازی که در آن گزارشی از اقدامات انجام شده در محله گود فخار ارائه شد، اظهارکرد: اقدامات خوبی از سوی شهرداری منطقه، دفتر تسهیلگری و سازمان بازآفرینی در این محله آغاز شده تا وضع موجود ساماندهی شود و فضا برای زندگی ساکنان قابل تحمل‌تر گردد.

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد با بیان اینکه کار اصلی در این محله، تدوین برنامه توسعه درازمدت آنجا است، گفت: دفتر تسهیلگری باید با مشارکت مردمی نسبت به تدوین این برنامه اقدام کند و در آن مسائل و نقطه نظرات تمامی افراد ساکن اعم از مالکان، مستاجران و کسبه دیده شود تا بتوان با همراهی و مشارکت آنها نسبت به مقاوم ‌سازی محل سکونت و سرپناه خود اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز نیز تاکید کردیم که شهرداری و دفاتر تسهیلگری و سازمان بازآفرینی باید نسبت به تدوین برنامه توسعه درازمدت با حضور مردم اقدام نمایند، افزود:بخشی از بازآفرینی، کار اجتماعی و تعامل با مردم است؛ بخش دیگر نیز به فعالیت‌های اجرایی و عمرانی اختصاص می‌یابد.

 

نوروزی افزود: تدوین برنامه توسعه محله و طی کردن مراحل قانونی آن موجب زمان‌بر شدن می‌شود چرا که پس از تهیه سند، باید سازمان بازآفرینی شهرداری آن را از نظر قانونی کنترل نماید و سپس به ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد و پس از آن به ستاد بازآفرینی استان ارسال می‌گردد.

کد خبر 993908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha