برگزاری یادواره سردار سلیمانی، یک رزمایش و نشان قدرت نمایی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: آنچه برای سردار سلیمانی باید انجام دهیم و یادواره بزرگداشت ایشان، حفظ ارزش های انقلاب و یک رزمایش، کنگره و نشان قدرت نمایی است و باید سنگ تمام گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، حجت الاسلام والمسلمین « محمدباقر محمدی لایینی» امروز ( 26 آبان) در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در کنار مسائل بیان شده ساختاری و تشکیلاتی، باید به محتوا و برگزاری کمی و کیفی مناسب برنامه ها توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: حساب سردار سلیمانی با بقیه شهدا جداست و برخی از افراد تجلیل از آنان همچون رفراندوم انقلاب است و تجلیل از آنان به حساب یک شهید معمولی نیست و همچون آنچه مردم برای سردار سلیمانی انجام دادند.

وی یادآور شد: مردم ایران همواره پای کار و پای ارزش ها هستند و سیاست، راه و مقاومتی که فرماندهی ایشان را سردار سلیمانی داشت، این همه طرفدار داشت.

حجت الاسلام محمدی لایینی با اعلام اینکه مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان دادند که فرماندهی جبهه مقاومت مهم است، خاطر نشان کرد: آنچه برای سردار سلیمانی باید انجام دهیم، حفظ ارزش های انقلاب و یک رزمایش، کنگره و نشان قدرت نمایی است و باید سنگ تمام گذاشته شود.

 

امام جمعه ساری گفت: برخی موارد زحمات فراوان می کشیم و نتیجه خوب نداریم و لذا باید توجه شود که آنچنان که شایسته است، سردار سلیمانی و ارزش های انقلاب نشان داده شود و به درستی انعکاس ملی و فراملی در رسانه ها و فضای مجازی داشته باشد.

وی افزود: اکنون آنچه از سردار سلیمانی گفته می شود از ارزش ها، ایمان و استقامت است و باید سیره دفاعی ایشان بیان شود که ایشان یک نخبه نظامی بود و باید در این حوزه هم تشریح شود که ایشان نابغه نظامی بود و کشوری که تنها 13 درصد در اختیار نیروی خودی بود را از چنگال دشمن نجات داد.

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: سردار سلیمانی با ائتلاف مقاومتی از کشورهای مختلف، سوریه را نجات داد و لذا سیره دفاعی و نظامی سردار سلیمانی باید بیان و تشریح شود.

 

امام جمعه ساری در پایان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش همزمان با سالروز شهادت شان در مازندران برگزار می شود و امیدواریم خدای سلیمانی که نام ایشان را بلند کرده است؛ کمک کار ما برای تجلیل شایسته باشد و ما هم از رهپویان راستین این راه باشیم.

کد خبر 993925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha