همایش ملی بزرگداشت علامه «محمد کوهستانی» برگزار می شود

همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله ‌العظمی حاج شیخ محمد کوهستانی به منظور شناساندن مفاخر و شناخت جایگاه علمی و اجتماعی آیت‌ الله کوهستانی، شناخت ابعاد دینی و اجتماعی و فرهنگی این عالم ارجمند و شناساندن زوایای پنهان ایشان به نسل جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله ‌العظمی حاج شیخ محمد کوهستانی به منظور شناساندن مفاخر و شناخت جایگاه علمی و اجتماعی آیت‌ الله کوهستانی، شناخت ابعاد دینی و اجتماعی و فرهنگی این عالم ارجمند و شناساندن زوایای پنهان ایشان به نسل جوان برگزار می‌شود.

 

زهد، پارسایی و ساده زیستی در مسیر عملی آیت‌الله کوهستانی(ره)، نقش آیت‌الله کوهستانی(ره) در فرهنگ عمومی، توحید، خداباوری و ولایتمداری در سیره عملی آیت‌الله کوهستانی(ره)، زمان‌شناسی، آگاهی، اجتماعی و سیاسی آیت ‌الله کوهستانی(ره)، آیت‌الله کوهستانی(ره) از منظر بزرگان، کرامات، حالات عرفانی از محورهای این همایش است.

 

جلوه‌های رضا و تسلیم در سیره آیت‌الله کوهستانی(ره)، آرا، نظرات، فقهی، فلسفی و عرفانی آیت‌الله کوهستانی(ره) و سیره عملی آیت ‌الله کوهستانی(ره) و مدیریت حوزه علمیه و طلبه پروری هم از دیگر محورهای این همایش اعلام شده است.

 

مراسم اختتامیه همایش علمی علامه آیت‌الله کوهستانی(ره) و تجلیل از نفرات برتر به میزبانی شهرستان بهشهر زادگاه این عالم جلیل‌القدر ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند از طریق ایمیلinfo@koohestanihamayesh.ir و یا ارسال پستی به آدرس دبیرخانه این همایش واقع در مازندران، بهشهر، بلوار شهید مطهری، میدان بصیرت، مجتمع فرهنگی هنری بصیرت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، کد پستی ۴۸۵۱۸۴۶۴۱۵ اقدام کنند.

کد خبر 993934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha