بیانیه علمای عربستان تنها مورد پذیرش صهیونیست‌هاست

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد: بیانیه علمای عربستان را تنها رژیم صهیونیستی پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، «علی القره داغی» دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان امروز (دوشنبه 26 آبان 1399) در صفحه توئیتر خود نوشت: بیانیه هیئت علمای عربستان درباره جماعت الاخوان المسلمین تنها مورد پذیرش رژیم صهیونیستی است.

 

توئیت القره داغی یک روز پس از استقبال وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از بیانیه هیئت علمای عربستان منتشر شد.

برهمین اساس، القره داغی توئیت صفحه «اسرائیل بالعربیه» در توئیتر وابسته به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی را ضمیمه توئیت خود کرده است. در صفحه اسرائیل بالعربیه آمده است که "ما در اسرائیل خوشحالیم که این رویکرد مخالف را برای بهره برداری از دین به منظور تحریک و فتنه انگیزی می بینیم."

 

 بیانیه هیئت علمای عربستان مورد تایید و پذیرش جهان عربی و اسلام قرار نگرفته است و تنها رژیم صهیونیستی که سرزمین عرب ها و مسلمانان و قدس و الاقصی را غصب کرده است، آن را پذیرفته است.

 

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه علمای عربستان، اعلام کرد: بدون شک همه ادیان آسمانی برای ایجاد محبت و دوستی بین مردم آمده اند. ما نیاز به گفتمانی داریم که به مدارا و همکاری متقابل برای بیداری در همه منطقه دعوت کند.

 

شیخ «عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ» مفتی عربستان روز گذشته اعلام کرد: جماعت الاخوان المسلمین فرقه ضاله است و ارتباطی با اسلام ندارد.

 

این سخنان انتقاد و مخالفت 18 سازمان و گروه دینی در جهان را درپی داشته است.

 

هیئت علمای عربستان هفته گذشته در بیانیه ادعا کرد: جماعت الاخوان یک گروه تروریستی و منحرف است که فتنه برمی انگیزد و در پشت دین پنهان شده است.

 

 

کد خبر 993957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha