روحانیون باید پاسداری از انقلاب را بر هر مسأله ای مقدم بدارند

حجت الاسلام والمسلمین قاضی در حاشیه رونمایی از یادمان شهدای روحانی عقیدتی سیاسی گفت: روحانیت نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برای اقشار مختلف جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی یادمان شهدای روحانی عقیدتی سیاسی در اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام قاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی اظهار کرد: روحانیت نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برای اقشار مختلف جامعه دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت همیشه در کنار مردم بوده است افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز روحانیت با حضور در جبهه های جنگ نه تنها به هدایت رزمندگان در زمینه های دینی و اعتقادی پرداخته بلکه حضوری جدی در میدان نبرد نیز داشته است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه روحانیون باید برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی پاسداری از انقلاب را بر هر مسأله ای مقدم بدارند اظهار کرد: از آنجا که کشور در معرض هجمه های فکری عقیدتی و نظامی قرار دارد روحانیون جان برکف باید پای در عرصه و میدان مبارزه با دشمنان بگذارد و دشمن متجاوز را بیرون و سرکوب کند.

کد خبر 993977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha