گام دوم انقلاب با بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس پیش رود

کریمی گفت: برنامه های گام دوم انقلاب باید با بهره گیری از فرهنگ ناب دفاع مقدس پیش رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان «غلامرضا کریمی»  (26 آبان) در آیین اختتامیه هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: فرهنگ دفاع مقدس و شهید و شهادت باید به عنوان یک مقطع ارزشمند از انقلاب اسلامی به خوبی در جامعه تبیین شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی دفاع مقدس را گنج با ارزش و ثروت عظیم دانست و اظهار کرد: این فرهنگ ارزشمند در همه مقاطع و شرایط کاربرد دارد و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بهره گیری از این فرهنگ باید نمود بیشتری داشته باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: این مهم فرصت مناسبی است تا نسل جدید جامعه اسلامی را که آن زمان را درک نکردند با ابعاد این فرهنگ ارزشمند به خوبی آشنا کنیم.

 

این مقام مسئول به تولید برنامه های محتوایی با این موضوع تاکید کرد و گفت: در روزهای پایانی آبان ماه مناسبت سالروز حماسه عظیم آزادسازی و اخراج اشغالگران بعثی از شهر سوسنگرد را داریم که جا دارد این روز حماسه ای را گرامی بداریم و از فضای مجازی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با رزمندگان و تلاش هایی که آن روزها شده بهره بگیریم.

 

کریمی ولایتمداری را یکی دیگر از درس های دفاع مقدس و رزمندگان دانست و بیان کرد: این مهم نیز باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به مناسبت  هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از 9 عنوان کتاب که شامل «پدر محبوب من» به نویسندگی حسین رحیمی، «هم صدا با باران»،خاطرات و زندگینامه شهید محمدجوادآصفری به قلم مینا فراهانی، «عبور از سیم خاردار» خاطرات اسارت حجت‌الاسلام حسین عسگری در زندان‌های بعثی، «نیم روز عاشورایی » با پژوهش و تدوین محمدداودآبادی با موضوع عملکرد گردان‌های علی ابن ابی طالب (ع) و روح الله رزمندگان استان در عملیات والفجر3، «داس اشمال» در ۲ جلد تاریخ شفاهی اسماعیل نادری یکی از فرماندهان استان در دوران دفاع مقدس باپژوهش و قلم سعیدوفایی مقدم  و سه عنوان کتاب با محوریت نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس  رونمایی شد.

کد خبر 993997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha