برگزاری چهارمین نشست ملی "راه آبادی" با معرفی فعالان کتابخوانی روستای بزنج

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری چهارمین نشست ملی "راه آبادی" با معرفی فعالان کتابخوانی روستای بزنج اسفراین خبر داد.

"رضا رضایی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: چهارمین نشست ملی "راه آبادی" با عنوان کتاب، کتابخانه، کتابدار و کتابخوان روستایی، ۲۷ آبان ماه برگزار  می شود.
 
 
 
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: این نشست مجازی با حضور فعالان کتابخوانی روستای بزنج از توابع اسفراین و روستای شاهنجرین استان همدان با حضور اساتید بنام حوزه کتابخوانی کشور و به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 
 
 
رضایی بیان کرد: در این نشست "حجت الاسلام المسلمین ارزانی" ‌رئیس ستاد کانون های مساجد کشور و دبیر کارگروه فرهنگ و هنر روستاها و عشایر کشور، "سید علی کاشفی خوانساری" نویسنده کودک و نوجوان و "محمد رضا قانع" رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی جنوب کشور  حضور خواهند داشت.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: این برنامه فردا شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از طریق پیوندskyroom.online/ch/farcpl/raheabadi برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند از این برنامه بهره مند شوند.
 
 
 
رضایی تصریح کرد: این برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.
 
 
 
گفتنی است؛ روستای بزنج از توابع اسفراین خراسان شمالی چند دوره در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان روستاهای برگزیده کشور معرفی شده است.
 
 
بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.
 
 
 
کد خبر 994038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha